بازدید 20432
۳

فوری | تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!

درحالی که از صبح امروز تعدادی از کاربران بر روی تعدادی از اپراتورها به واتساپ دسترسی داشتند ، وزارت ارتباطات در پیامی کوتاه به دیجیاتو این خبر را تکذیب کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 02 October 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین  از صبح امروز امکان دسترسی به واتساپ بر روی تعدادی از اپراتورها مقدور بود اما فقط امکان انتقال تکست. اگرچه این رهایی از فیلترینگ هم نه برای همه که به صورت خیلی محدود امکان پذیر بود. در کامنت های خبرآنلاین هم تعدادی از کاربران این عدم فیلترینگ را تایید کردند اما بسیاری همچنان فیلتر بودند. حالا در پاسخ به دیجیاتو مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات گفته است: «اتفاق جدیدی رخ نداده و واتس‌اپ و اینستاگرام همچنان با مصوبه مراجع ذیصلاح محدود هستند».

اما اتفاق رخ داده چه بوده و چرا گروهی از کاربران به واتساپ دسترسی داشتند؟ دیجیاتو در این باره نوشته است:«برخلاف صبح امروز، اکنون امکان ارسال پیام متنی بدون فیلترشکن نیز بسیار محدودتر شده است. ظاهرا اتفاق امروز صبح حاصل «اختلال در سیستم فیلترینگ» بوده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
فیلتر شکن که هست
تکذیب لازم نبود. ما که میدونیم شماها درست نمی شید. فکر کیکنید چرا مردم معترضن؟؟؟
این کشور هشتاد میلیون جمعیت دارد در حالیکه وزیر کشور گفته اند که در شلوغی تنها چهل و پنج هزار نفر جضور داشته اند، آیا فیلتر اینستاگرام که موجب زیانهای سخت اقتصادی به کسب و کارهای مجازی شده است به خاطر وجود چهل و پنج هزار نفر صورت گرفته است ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست